Registrer stats

tirsdag 18. november 2014

LUN - plantegninger

 For kvar dag som går får eg meir og meir lyst å komma i gang med nya huset. Eg gledar meg sånn til å flytta inn! Eg innser jo at det er lenge til enda, men helledussen kor utålmodig eg er likevel!

Me har gjort ein del endringar i frå dei orginale tegningene til Nordbohus. Eg vil benytta muligheten til å skryta av Villanger, som er forhandlaren me handlar hjå. Me har tegna om i fleire omgangar og ombestemt oss litt i hytt og pine. Plutselig har me angra oss og endra plasseringen av ein vegg eller ei dør, og meir en ein gang har me sendt mail seint på kvelden med små endringar som å bytte ut eit vindu med ei dør og lignade. Dei ordnar endringar omtrent på dagen, og klagar aldri på at me er vinglete. Heller tvert i mot - dei er veldig forsåelsesfulle for at dette er huset me skal bu i for alltid, og at skal det vere akkurat som me ønsker. Dei skal til og med ordne det sånn at me får gå på visitt i to tilsvarande hus dei har bygd, slik at me får eit enda bedre bilde av korleis det vert til slutt. Fantastisk service med andre ord, men nok om det!

Plantegningane i dette innlegget er henta frå roomscetcher. Denne linken er til Lun-huset, og er funnet på Nordbohus sine sider. Der kan du og finne tilsvarande tegninger til dei andre husa dei leverer.

Her kjem dei orginale plantegningene:

1. etage
2. etage
Våre tegninger endte opp som dette:

1. etage
2. etage
Me har altså bytta om på første og andre etagen, for å utnytte utsikten maksimalt. Som de ser har me større terrasse på vår utgave av huset, i tillegg til at me har flytta den over på andre sida av kanappen.

Ellers har me ofra eit soverom for å få større vaskerom og bod i første-etagen vår. Me har valgt å bygge ein walk-in-garderobe med skyvedører fra soverommet vårt i andre-etage, samt å ofre ein liten bod for å få stort og romslig bad oppe. Bodplass er forsåvidt veldig kjekt å ha, men det vert stort loft over halve andre-etagen vår med 190 cm under taket, så då vart den boden ganske lett å ofre.

Det er eg som har tegna i roomscetcher, så det at mål og størrelserer feil i forhold til kvarandre er min feil. Det er det som er så supert med dette programmet, at du sjølv kan flytte på alt og bygge opp huset som du vil. Deretter leverer du tegningene til til dei som kan det, og så får du skikkelige tegninger med riktige mål som vert levert i byggesøknaden.

Dersom du skal bygge hus, og velger å bruke roomscetcher, vil eg anbefale å lage mange variantar. Eg lagde 5 første-etager og 4 andre-etager, så printa me ut alle variantane og studerte dei fleire gangar, med fleire vekers mellomrom. Ein etter ein vart luka ut, til me satt igjen med dei variantane som er vist her. Eg er veldig glad for at me har hatt så god tid til å bestemme oss, for no er me så innmari fornøyde! Berre synd me ikkje kan flytte inn med ein gang!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar